Saturday 2 March 2013

Entry Pertama

Asalamualaikum.


03/03/2013~! fuhhh.. 1st time nak tulis blog. (awkward! awkward! awkward!) takpe lah, abaikan. Sebenarnya sejak form 6 lagi aku ada blog tapi x aktif pon sebab bagi aku macam pelik je pon buat2 blog ni. Sebabnya zaman tu aku x dek pon lagi laptop, facebook apatah lagi. Bila pk balik dah macam jakun je aku ni. Tapi bila aku masuk je UUM, banyak jugak la yang berubah. Macam sekarang ni aku ada laptop (walaupon keyboard rosak!) aku ada facebook, twitter, mface (register je, tapi x guna pon), instagram!! (ni best sket sebab aku boleh usha2 gambar Lisa Surihani ^_^ ) dan sekarang, aku ada BLOG!!! ^_^ weehuu!

Tujuan aku nak tulis blog ni sebenarnya sebab aku nak buat blog ni jadik mcm diary aku la~ so nanti bila aku dah ada anak cucu cicit piyot piyat semua tu, depa boleh la tau sikit2 tentang diri aku :) 



Aku rasa cukup dulu untuk entry sulung aku ni. Btw, blog aku ni dibuat oleh seorang detektif yang kacak bergaya, Iskandar Shah ^_^ many thanx to u!! ._

No comments:

Post a Comment