Monday 4 March 2013

KELAHIRAN ^_^

Asalamualaikum.

Hari ni 4/3/2013 bersamaan hari Isnin. Apa yang jadi hari ni?? HOHOHO ^_^ hari ni terlahirnya anak saudara aku yang diberi nama NUR ANGGUN UMAIRAH ^_^ comel kan nama tu!! tapi aku x tengok pon lagi die sebab aku maseh ada kat UUM ni haa~

HOHOHO~! tiba2 aku teringat cite dulu-dulu. Waktu tu aku dengan Along dok sembang la nak bubuh nama apa bila ada anak nanti (kecik2 lagi cita2 kemain nak ada anak bagai~). Ok lah, pastu Dia (Along) dengan lantangnya nak bubuh nama ISKANDAR lah (sebab waktu tu kami suka tengok cite Spanar Jaya kat ntv7. Ahmad Idham la yang pegang watak Iskandar dalam cite tu), pastu nak letak nama ADAM lah pastu apa ntah lagi yang aku x ingat. Lepas tu kalau perempuan pulak nak bubuh nama hape ntah asalkan bunyi macam orang puteh~ kemain lagi die waktu tu. Ni bila kluar2 letak ala2 nama Indon + Islamik pulak~ -_-"

Tapi xpe, bagi aku nama Umairah tu dah cukup sedap dah! comel je bila panggil kan? ^_^ Cuma nanti bila si Umairah ni dah bercucu cicit, mesti dia dah naek taraf jadi opah kan.. HOHOHO x dapat aku bayangkan bila cicit die cakap, "opah saya nama NUR ANGGUN UMAIRAH" hehehehe.. (hambooiii!! kemain sedap nama opah ngkau!)

Macam aku, nama opah, Harisah Bt Arshad. Nama arwah tok, Hatun Bt Darus. Simple je ^_^

Aku rasa generasi aku nanti mesti happy sebab nama opah depa shoommeelll sangat!! Nurul Ifatin Bt Mustafa Razif. HEEEEEEEEEEE ^_^       ._
    

No comments:

Post a Comment